S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Wednesday, November 23, 2016

BOTK: The Awakening dan Meetup




Hi guys..!


Aku takde war-warkan apa-apa pun berkenaan BOTK: The Awakening sebelum ni. Tapi aku diberi peluang untuk terlibat dalam penghasilannya sebagai salah seorang 56 pengkarya yang lain. Makanya, 20 November lepas, di IOI Citymall Putrajaya, telah berlangsungnya meetup antara pengkarya-pengkarya BOTK: The Awakening. Komik dah terbit weyhhhh..!!! Hahahaha..!!!! Ye, aku excited..ngeeeeee..


Mari kita tengok komiknya dan lukisan-lukisan live pengkarya-pengkarya ohsem yang hadir pada meet up tersebut. 


Dari atas kiri turun ke bawah dan ke kanan dan habis di bahagian atas kiri (pandai-pandaila paham)..
Faye
Nazirul
Kanza Kishiro
Tongkat Jibril 
Owh, aku takde dalam lukisan..keke..


Ok, sekarang, mari tengok sneak peak into the comic, dan aku buka page komik akula.. Promote sikit.. LOL..




Tema kali ini ialah slice of life.. Sendu baq hang baca one shots dalam ni.
Maklumat lain pasal komik ni macam kat bawah:

Harga: RM 25.00

Jumlah mukasurat: 296

Caj penghantaran: RM 8 (Semenanjung) / RM 12 (Sabah dan Sarawak)

COD (Cash on Delivery): Ada disediakan untuk sekitar Cyberjaya, Putrajaya dan Puchong

Tak rugi beli. Apa lagi tunggu korang, dapatkan segera secara online..! Macam mana nak beli? Haaah, meh aku nak bagitau..MACAM MANA NAK DAPATKAN KOMIK ni..?

Korang boleh hantar e-mail kepada: princeofnoob[at]gmail[dot]com
Atau PM di Facebook Prince of Noob di: https://www.facebook.com/prince.nub
Atau PM di Page Facebook Buasir Otak: The Komik di: https://www.facebook.com/buasirotakthekomik/
Atau Whatsapp/SMS agen kami: Sang Kancil: 013-9313541

Nakkan lebih kepastian, pergi SINI...! ^^


Jadi, apa lagi tunggu..? Cepat-cepat dapatkan BOTK: Awakening. Jangan setakat beli satu, beli lebih untuk dihadiahkan kepada orang tersayang. Spread the goodness through comics..!


Aku dah dapat aku punya copy so nak enjoy baca..!


Jyaaannn..~



17 comments:

  1. Hahaha aku dengki lom habis lagi ni haa hang dpt jumpa retis BOTK :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut dengki...kekeke..

      Takpe Zyra, rezqi hang akan ada, insya-allah.. ^^

      Delete
  2. Glad to be part of the team and the meetup hehehe
    Nice plak tu dapat jumpa kau huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku puuuuunnn...! I'm honoured..!

      Hah, ko taktau betapa aku meminati gaya penulisan dan pemikiran ko.. Malangnya, bila jumpa ko, otak blank..keke..

      Delete
  3. I regretted not talking to you enough but I feel like we're both reserved people and tbh, I was so nervous... I can't even look at you, Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puas aku perati hang weyh, tunggu masa nak cakap ngan hang tapi hang cakap ngan Ojinz ja..huhu.. Aku pun menyepi di bucu meja..

      Al-kesah.. Huhuhu, we need more gathering to loosen up.. ^^

      Delete
  4. Sakan nampak sesi meetup, ada lukis2 OC masing2 tu, superb~ X3

    Glad to be part of the BO:TK team as well (walopun tak join meetup huhu), can't wait to receive my copieh soon~ X3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakanla jugak.. Amna Shark start..hehe.. Aku pun apa lagi, follow the flowla..
      Niat aku nak pi amek copy dan jumpa kengkawan, langsung tak bajet kena lukis OC on the spot..haha..

      Sayang hang takdak, Plain-sama.. guhuhu..

      Delete
  5. pergh~ dapat tgk real live is awesome

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dapat tengok korang2 yang sebelah sana..huhu..
      Next time next time..hehe..

      Delete
  6. Sweet memories.. Nanti lepak lagi~~~ sekejap sangat hari tu.

    ReplyDelete
  7. Sweet memories.. Nanti lepak lagi~~~ sekejap sangat hari tu.

    ReplyDelete
  8. Seronok dapat meet u guys. Terima kasih lee and the rest atas contribution dalam komik ni. Korang semua memang ohsem.

    ReplyDelete
  9. Jom meet up makan makan plak.. wakakakaka

    ReplyDelete