S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Friday, May 23, 2014

Mee Segera

Orang kata, kalau nak berjimat, boleh makan mee segera. Murah pun murah, cepat pun cepat. Tapi kurang khasiatla.


Itu kalau mee segera yang selalu kita buat time sekolah asrama penuh and undergrad dulu. Sekadar buat air panas, tuang ke dalam bekas, tutup 2-3 minit, tunggu dia kembang dah boleh makan.

Tapi sekarang mee segera yang aku selalu masak dah tak berapa nak jimat sangat dah. Sebabnya, mee segera aku tak berapa nak segera sangat. Aku suka letak macam-macam. Almaklumlah, kat rumah sewa ni ada dapur gas lengkap periuk belanga semua so bolehla buat macam-macam.


4 comments:

  1. heheh, ya... hidup mee segera separa mewah! yeah~ ;3

    try buat mcm versi mamat nippon ni buat pulak: http://www.youtube.com/watch?v=ITn4M1mTGjU&feature=share&list=LLOVvKBqek02J1Q_3mM6pOqw

    ReplyDelete
  2. saya suka mee segera separa bajet.. hahahha.. janji ada bawang ngan telo jer dah ok dah...

    ReplyDelete
  3. Aku kalau rajin tambah laa barang2 sikit, paling kurang fishballs or telor...
    tp mostly tak rajin langsung, maka megi bujang budak asrama je laa...hahahah

    ReplyDelete
  4. Selalu bubuh telur ja. Nak letak2 malas. makan je rajin. ahahaha. Amboiii kemain sotong dia senyum sakan. Tak rasa kesian ka masukkan dalam api tu ? Dah buat muka sepenuh comel dah XD

    ReplyDelete