S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Monday, November 26, 2012

Aku nak jadi shinsengumi dalam Gintama.

Salam..

Ada doodle..doodle lepas abeh tengok Gintama dan jatuh cinta tergolek2 dengan Hijikata Toushiro..! My hubby..! Kyaaaa..! /sepak laju2/




Ni adalah serious Hijikata..
Aku suke giler diaaa..!!
Watak ni milik Hideaki Sorachi..
art jek milik aku.


Ni plak hijikata time gile..!
Hahaha..! XP 
Still aku suke dia gak..!





So, ini adalah aku yang berangan2 kalau aku wujud sebagai salah satu watak dalam Gintama. Salah seorang ahli Shinsengumi yang akan pakai gelaran Mrs Hijikata..kehkehkehkeh..Ye, dia pompuan..! Harap termaklum. 

Dia ni seorang pemedang yang hebat tapi selalunya dia gila2. Instead of rokok yang selalu ada kat mulut Hijikata, aku buat dia suka makan Choki2 so kat mulut dia selalu jek ada Choki2 24 7. Dia sangat suka dengan Hijikata dan kalau boleh ke mana jek Hijikata pergi dia nak follow. Nak kata stalker pun boleh since semua watak dalam Gintama memang camtuh..hahaha.

Macam Hijikata yang suke giler mayonnaise, dia ni pun ada jugak makanan yang dia suke gile, benda2 manis..sama macam Gin-san so dia ngan Gin-san akan get along wellla..supposedly x sepatutnya shinsengumi baik ngan bekas Joushishi..haha. Aku taw korang x faham tapi aku nak gak bebel. Sekian.

Aku tak letak nama lagi..tatau nak letak nama apa. Tapi aku rasa macam nak boh nama dia as Yukimura Hanada..asal daripada samurai Jepun, Sanada Yukimura..

Tu jela aku nak bebel takde sebab. TQ.

3 comments:

  1. Haha, simbol kepada mayonis Hijikata ni .. lucu2 .. tgk episod 148,149 bes ..
    Hadi suka Okita lagi .. style cool gituu .. tapi lawak .. haha,,

    ReplyDelete
  2. semua tu lukis sendiri ke? fuuyo cun giler

    ReplyDelete
  3. hadi, Okita pun lee suke gak tapi xla sampai nak buat pakwe macam Hijikata..hahaha..XP

    keri, yup2..yg tengah2 tuh jek x..yg tuh print screen jek..maceyh2.. ^^

    ReplyDelete