S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Tuesday, September 11, 2012

Takde ape nak post selain komik.. (_ _)'''''

Hallo2..and salam korang..^^

Kalau korang pasan.. 
aku dah..... "Henshin!!!" /pose ala2 kamen rider/ 
tukar design blog..!!! Disebabkan aku dah kena rasuk ngan hantu basketball, aku pun buatla tema basketball..! Tp, aku dah lupe camne nak tukar image chatbox.. (_ _)'''' /slapped/
Jadddiiii..kite biarkanla ninja kenit kat belah kanan korang tuh duk kat situ jek sampaila aku rajin balik tahap gaban nak cari camner nak tukar image tuh..

Aku takde ape nak post sebenarnya..
Tapi aku nak bagitau, aku sihat2 jek..alhamdulillah..
Lepas raya langsung tak ada post..
jadi aku uploadla komik aku yg baru yang ada 2 page ni jek..
Okeyla, at least ada something aku nak post kan..
(_ _)''''

________________________________________________________________________



________________________________________________________________________

Jangan risau, sape yang follow The Confession, still lagi ongoing..and aku akan siapkan..^^v

3 comments: