S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Sunday, June 3, 2012

Untuk semangat baru.. ^^

Salam..dan hai2.. ^^


Hari ni aku berjaya jugak buat sesuatu yang baru untuk blog aku..tu pun setelah sekian lama aku dah bosan dengan ikon2 yang ada..yang sama cuma tinggal header jek..same..huuu..nantila..x sempat lagi nak buat.


Aku tengah tunggu member datang amek nak pi tengok match Kelantan vs Sabah, kejohanan basketball kebangsaan under 16. Semalam perasmian. Perlawanan pembukaan menyaksikan Kelantan membelasah Perlis 86-32. Kesimpulan aku boleh kata, Perlis x best..tu jek.


Malam ni kita tunggula sape membelasah sape..huuu.


Nak hapload serba sikit pasal perasmian semalam tapi aku malas..since bluetooth laptop aku dah rosak, nak tanak kena pakai memory card reader untuk transfer gambar daripada hp ke laptop..so aku malas..hahaha.. Tengokla kalau2 rajin nanti.


Okeyla, just nak gtaw korang aku idup lg. Mari berharap yang aku dapat semangat baru untuk memblog lepas tukar sikit2 ikon and background kat blog aku ni..hehehe.


Ok, till then.. Salam korang. ^^

2 comments: