S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Monday, February 6, 2012

Pelanduk tak berapa nak serupa..!

Salam..

Pernah tak orang kata muke korang cam seseorang? Pernah.. Okey, bagus2.. Pernah tak orang kata muka korang cam seorang artis? Pernah, okeyh2. Pernah tak orang kata muka korang, yang pompuan tu, macam muka artis lelaki??? Ye, ARTIS LELAKI? X pernah meyh? Aku pernah? Ye, aku pompuan and ada beberapa orang cakap muka aku macam SEORANG ARTIS LELAKI, SAL (aku singkatkan aje) ni. Xyahla aku bitaw exactly nama artis ituh. Sape yang taw diam2 dahla. Shhhhhh..

Firts time aku dengar masa tuh, masa aku form 4-5 ke masa matrix ntah. Aku dok hostel so yang pompuan bleyhla tengok rambut aku masa tuh. Rambut aku masa tuh memang pendekla.



First time aku dengar aku x kesah sangat. Tapi da lama2 macam makin menyampah plak.. Pahtu skang aku simpanla rambut panjang..

Pun ada orang bunyik lagi! 
Aku lupe lak SAL tuh pun kengkadang simpan rambut panjang gak..adeyh..!
Paling xleyh blah, time pakai tudung pun..!


Hangen jek aku rasa..! Dahla aku tak suka mamat SAL tuh..
Aleh2 ada orang samakan muka aku ngan dia plak..! Grrr..

Tapi aku belum cuba satu jalan penyelesaian lagik.
Kalau aku cuba mesti berhasil.
Takkan ada orang berani cakap muka aku cam muka dia lagi dah.

Caranya...aku boleh..

..botakkan kaplaaaaa..!!! Hahahaha.
Biar macam Kurin pun..
pada aku Kurin lagi ensem daripada SAL tuh!
Huh!


Best gak kalau leh wat kamehameha..hahahaha..!
Abeh rentung sume muka org yg cakap muka aku cam muka SAL..!
Huh..!

11 comments:

  1. kehkehkeh... sampai bebila ah org akan samakan ko tu ngan SAL.

    hmmm... Tapi SAL tu sapa eh?
    (sambil garu2 kepala)


    Aku bab artis2 ni fail..... huhuhuhuhu.

    ReplyDelete
  2. huuuu..sedeyh beteile...

    SAL maksd pnjgnye,SEORANG ARTIS LELAKI..sy suke2 jek bg nama panggilan kat dia..tamaw r gtaw betul2 sape artis tuh..nanti kena saman..kehkehkeh..! Xp

    ReplyDelete
  3. hahahhahahaha.....marah gile ko eh..sorry2..wpn ak taw ko marah..ak suke gak ckp ko mcm SAL tu..keke~

    hahahaha..ms ak bc part tu..ak da agak da..mesti cara last skali is botakkn kpale..

    btw..cm kenal je dudel tu~

    ReplyDelete
  4. artis mesia eakk?? hahaha,,,
    teringin nak tauu .. ekeke,,

    simpan rambut panjang cam hantu pontianak pon okeyhh gak .. erkk

    ReplyDelete
  5. Ok la tu disamakan dengan manusia. One of my friend said I look like Hemoh-hemoh (Character Ninja Kid). Adik lak cakap I look like doraemon. huuuu... so sad..so ad T.T

    ReplyDelete
  6. tia..hahaha..xla marah sngt2..dah org samakan aku layankan jek..hahaha..
    ye eyh? dudel apekah?

    hitsu hadi, ha'ah..artis mesia..kalau artis oversea berbangga2la lee-kun..kehkehkeh.. XP

    DeaDay, means that u're cutela..hehehe.. ^^

    ReplyDelete
  7. SAL tu apa??cptr beri keterangan..XD..owh.artis lelaki ke??sapa2..

    ReplyDelete
  8. lee..bkn dudel yg ko lukih ms ak g uma ko ke?? kn?? ke mate ak yg nmpk same..hurm`~

    ReplyDelete
  9. mij, hehehehe..malu r nk gtaw..biarlah rahsia.. ecceyh..!

    tia, owh..x ah..lenla..rmbt dia kaler blue black rasanya yg tuh..len2..haha..

    ReplyDelete
  10. SAL tu seorg artis lelaki ke?? eceyyyy...hahaha,klaka. alaaa...gtaulah leekun. ini tidak adil..tidak adil bagiku...haha^^

    ReplyDelete
  11. hahaha..malula nak gitaw..! hahaha..ini tidak adil tidak adil juga bagiku..ecceyh..! XP

    ReplyDelete