S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Friday, November 18, 2011

It's FRIDAY...already!!!! (_ _)'''''''

Dah jumaat..!!!!


Eh, luper..Salam Jumaat sumer.. Yg laki, jgn luper pergi solat jumahat yer.. ^^


Sambung balik..! Hari ni dah jumaat..! I've missed another FRIDAY...!!! Wuuuuu..sbbnye aku bajet nk perkenalkan satu slot br kat blog aku ni..tajuknyer FRIDAY'S FAIRYTALE...! Tapi ni da 2 kali jumaat terlepas ni..!!!! Sumer gara2 jadual tetiba jek berubah jadi bz.. TT^TT

Aku da siap wat banner lagik and beberapa dudel untuk citer fairytale yg first tuh nanti.. Ye, story da ade..!! Cuma xder masa nak siapkan dudel..wuuu..! Xperla, untuk tidak terus menguburkan plan aku, aku nak letak banner untuk slot tuh kat sini.. 




Wuuuuu...dan wuuuu..dan wuuuuu.. Biler pn tatawla nk siap citer first tuh..huuu.

Beberapa menjak ni aku sngt kalut. Labwork melambak, jemputan kawen and projek buku sekolah.....and x luper jg nk mencelah....aku kena tipu dan masa aku dibazirkan begitu sahajeeeee..SEKIAN..!

Ni yg aku da wat beberapa hari lepas..untuk projek buku sekolah..


Aku kena lukis budak umor 4-5 thn tp..
disebabkan aku ni buta umor..
aku p lukis budak besar sket daripada yg diminta. 
So aku kena betulkan balik lukisan. 
Sambil lukis sambil tnyer org so end up camni..huuuu.


Tadaaa, budak umor 4-5 tahun..! Kate org ramai..! Hakhakhak!


Ni pun samer, terlalu tua untuk jadi budak pra-sekolah.. henshinnn..!!! 
(_ _)'''''


Haaa, muda sket.. ^^

So, basically jadual sngtla pack, plus minus pembetulan lukisan and kena tipu.. Dangg..!! Slot Friday's Fairytale tuh kenala tunggu dulu... Bajet, sebulan nak wat sekali jek..tatawla sempat x untuk bulan ni..huu. Bulan dpan lak birthday aku and aku da ada plan sdr nk watper untuk jadikan birthday aku lebih bermakna and plan ni pun perlukan masa and aku da start dr skang da..huuu.. Kena kurangkan sesuatu dalam jadual idup aku ni..huuu.

Wlpun masa ase x cukup, bersyukurlah.. Sebenarnya Allah dah bagi 24-7 tuh dah elok2 da..kite jek x reti nak utilize.. So........mari menggunakan masa sebaik mungkin..! It's FRIDAYYYYY...!!!! Alhamdulillah coz Allah still give me the chance to see another FRIDAY..! ^^

2 comments:

  1. henshin!!! haha,, macam masked rider pulakk .. kua3,, sy rase tuu 6-7 tahun tuu ..(haha,, juz kidding)

    ReplyDelete
  2. haha, terbersin tuh sebnanya.. XP

    ReplyDelete