S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Thursday, October 20, 2011

Senyuuummm...!!!!

Hehehehe...senyum dulu..! Hehe..

Hah? Apesal aku happy jek? (bajet org nk taw..haha)
Aku happy sbb hari ni kan..
hari ni kan..
hari niii....
...elaun masuk!!!
Yeaaaahhhhh!!!!! Hehehehe..happy2..
jadi org kayala kejap aku..hehe..

Aku pun berdudella kan..!
Tp aku tataw nape dudel aku end up camni..



Aku cross dress as putera, pahtu pegang duit bnyk2 smbil kipas2 muka..hahaha..
Sbb, putera kaya kot..
So, aku skang kaya....seketika..tp still kaya kan..haha..
Errrr, xder kaitan? Ahhh, aku punye sukela nak dudel ape pn..hehehe..!!!

MODE: Happy2...

Percayalah, ikhlas dlm berbelanja wang di jalan kebaikan, insya-allah, Allah akan pulangkan berlipat-ganda.. ^^


No comments:

Post a Comment