S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Tuesday, October 18, 2011

Projek da masuk..!

Salam..and hye2...!


Okeyh, projek da masuk. Projek ape? Projek illustrasi. Aku, sekali lagi diminta oleh company yang sama untuk wat illustration untuk satu buku sekolah ni.. Kali ni agak berat juga since graphic designer company tuh tamaw ramai illustrator sbb nak stroke through the whole book same jek..So, aku sorang jela yg akan wat illustrasi bnyk2 tu nt.. @~@


Dlm masa yang sama, ada mmber minta request, watkan kad raya haji, khas ntuk mmber dia.. Dia sanggup bayar..huuu. Bkn mslh bayaran tp kerajinan dan kemalasan aku. Tapi request member tak sampai atila kan nak tolak..huuu. So, another side job.


Keje dalam lab memg bnykla, xkan abehla slagi aku x abeh master.. Ni memg main jobla.. -sigh-


So, ni yg aku ase risau neh. Cam sblm ni, aku terpaksa korbankan masa men basketball and kdg2 ms tdor untuk keep up dngn dateline illustration. Kali ni......................errrr, aku tamawla korbankan time men basketball tuh.. Tamaw jg korbankan time lepak makan2 ngn geng2 basket.. Tamaw juga korbankan masa aku untuk melukis, or tengok anime, or tengok movie..huuu.


Mampu tak aku nak kekalkan rutin aku, sambil tambah satu rutin baru, keje wat illustrasi..entahla, redah jela..haha.


Time nila ase nak jadi ninja, leh guna teknik feveret Naruto, Teknik pembahagi bayang.. 


KAGE BUNSHI NO JUTSU....!!!!!!! Plankkkk...!!!!!!!!







4 comments:

  1. hahaha,,, boleh buat duit la tuu,, kaya2 .. nk tny,, lee lukis doodle, kartun atas ni gune pe eak?? leh gtau x?

    ReplyDelete
  2. haha, insya-allah, ada rezqi adela..

    owh, bleh2..kartun tuh lukis pakai paint jek, pahtu gabung2 wat efek yg x baper jd tuh guna photoshop.. ^^

    ReplyDelete
  3. huh?? yer eak ?? wahh3 , hebat nyer .. ~~ memg berbakat .. =]

    ReplyDelete
  4. ha'ah.. uik, hebat ker? huhuhu, gune paint jek..
    anyway, maceyh2.. ^^

    ReplyDelete