S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Sunday, October 30, 2011

Hari Halloween.. ~~

Hari Halloween...!

Hehe, sumer orang pun taw yang Halloween da dekat.. Taw2, kite kat Malaysia ni memangla x sambut..aku just nak share jek. Sbb, personally aku paling suker Halloween..walaupun aku lahir on X-mast day..hehe..(pffftt, xder kena mengena..!)

Orang2 obersea bese sambut Halloween ni pada 31 Oktober, tetiap tahun. Bila sampai hari ni, banyakla aktiviti2 yang dorang wat. Yang paling feymes, antaranya, trick or treat dan parti kostum.. Bnyk gak aktiviti2 seram, contoh cam tngk citer seram same2, pegi tmpt2 seram cam kubur ker..huhu..

Banyak citer2 seram berkaitan Halloween ni tapi aku tamaw citerla sbb aku pun tataw sngt. Dalam movie ada kata, malam Halloween elok pasang lampu and biar jek sampai pagi kalau tanak kena kacau ngang roh2 or hantu2 yang berkeliaran malam tuh.

Pada aku yang paling menarik is parti kostum ni ha.. Sesiapa je bleh jadi ape jek yang dorang nak, x kesahla watak seram ker, cam Dracula ker, Frankenstein ker, serigala jadian ker..or watak2 yang x menyeramkan pun boleh..cam sorang puteri raja ker, kucing ker beruang ker, ape2la..yang penting kostum.

Hehehe, kalau aku sambut Halloween and join parti kostum plak, aku nak jadi Grim Reaper (GR). Grim Reaper ni kire cam malaikat mautla bagi omputih. Aku ase GR ni cam cool giler jek. Dia ni selalu digambarkan sngt cekap jalankan tugas, memang xkan ada saper mampu lepas dari diala kalau dah termaktub orang tuh ajal dia da sampai. Dia bawak scythe besar, scythe nila nanti yang dia guna untuk cabut nyawa orang..hehe.




Tu jek aku nk citer. Sket2 dala, pnjg2 kang orang bosan lak.. Jyaaaa.. Happy Halloweenn..! Jgn biarkan idup anda diselubungi.....MISTERI..! XP

No comments:

Post a Comment