S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Monday, October 3, 2011

Apa ada dalam makanan anda?

Lama dah x hapdet blog..hari ni, particularly skang ase nak tulis something pasal apa yang anda pernah jumpe dalam makanan anda???? 


Hmmm, kalau korang still x faham apa yang aku cuba sampaikan, meh aku citer apa yang aku pernah jumpe dalam makanan aku.


Aku pernah jumpa...ULAT, sekor ULAT yang masih lengkap fizikalnya sepanjang 2 cm, lebih kurangla. Okeyh, takper, aku ase boleh dimaafkan. Ala, lagipun masa tuh aku dah abeh makan dah pun. Saje usik2 sisa makanan dalam pinggan, almaklumla, masa tuh dok borak2 lepas makan..POMPUAN.. XP Yela, ulat sayur, kotor manela sangat kan, makan sayur juga dia.


Aku pun pernah jumpe LALAT, sekor LALAT yang masih lengkap fizikalnya..besar jugakla! Okeyh, xperla, macam boleh dimaafkan, macam jela... Yang ni aku jumpe dia cam tersepit celah makanan, bolehla terus buang kan. Kalau jumpa dia still lagi berenang2 dalam kuah tu, pikir jgla 2-3 kali nak buang and makan..huuu.


Okeyh, ni x boleh dimaafkan! Baru jek jadi tadi! Aku pegi makan kat satu kafe ni. Tengah sedap2 makan, aleh2 aku jumpe.............SKRU!!!!! BALD NUT tuh!!!! Diameter lebih kurang straw, panjang adala kot 1 cm lebey2. SKRU BESI!!!! Bayangkanla kalau aku tergeget skru tuh? Tak ke ranap gigi akuuuu???? Ishhh, marah2, x boleh dimaafkan betullll!!!!


Haiyooooh, manela datang skru tuh, melampau betol.. Seb bekla xder spanar ker, hammer ker.. Ishhhkkkk22!!!


Okeyhla, tu jek aku nak citer..nak sambung wat labwork ni. Dahla demam, ngantuk, selsema, batuk, sakit kepala...jumpe SKRU plak dalam makanan! Demn!


Okeyhla, chaowww...! Have a nice lunch ye korang2..! ^^

No comments:

Post a Comment