S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Tuesday, August 9, 2011

Sentiasa ada ruang untuk perubahan...^^


Okeyh, ni stroke and style aku yang terbaru.

Hmmm, kalau sesape yang follow aku punyer artwork (cam ada jek..haha) akan perasanla beberapa perubahan yang aku dah wat. Dari segi stroke aku dah try tumpulkan dagu karakter2 tuh. Kali ni dagu dorang takder asah ngan sharpener dah..hahaha. Aku pun dah mula biasakan tangan melukis dagu yang lebih tumpul and leher yang kurang jinjang.


Aku ingatkan aku takkan ubah style lukisan aku lagi or takkan ada peningkatan apa2 lagi dah tapi aku silap. Komen2 daripada member2 and orang sekeliling slowly dapat ubah. Bile browse balik lukisan2 tahun lepas tetap boleh nampak perbezaan walaupun jarak masa tak lama.

Satu lagi perubahan is....aku makin daring! Huuuuu...asalnya aku nak lukis gambar lelaki and sorang pompuan tengah memperagakan baju and jadi front cover magazine. Tapi tataw camner, aleh2 terlukis yang pompuan tuh jadi laki gak.. Asal2nya pakaian sopan jek...tapi entah camner jadi tak berbutang lak.. Cyus, xder niat pun awal2! Aku dah jadi ikemen violater ker? Hahaha.. XP

Ni gambar aku punyer, bukan Mr.Google. Sekian. XP




Ini stroke aku tahun lepas. Hmmmm, rasanya aku buat dalam bulan 11 ke 12 macam tula. Asalnya request member so kirenye ni dia punyela. Aku cilok daripada diala neh.. XP Kalau compare leh nampak perbezaan.



Hmmm, aku sangat suker stroke 2 orang manga-ka ni nama, Hirotaka Kisaragi and Ukyou Ayane. Jujur cakap, Hirotaka Kisaragi manga-ka genre yaoi tapi manga dia agak sopanla. Ukyou Ayane plak manga genre biasa cam romance and one-shot. Cyus, memang sangta cantik stroke dorang..! Kagum2!


Hirotaka Kisaragi Portfolio
Ni stroke Hirotaka Kisaragi. Thanx to Mr.Google.

Ni stroke Ukyou Ayane. Skali lagi cam bese, aku curi jek dari Mr. Google. Hehe..

Betul2 berharap satu hari nanti leh jadi manga-ka. Walaupun impian tuh makin jauh aku tetap nak simpan impian tuh..huuu.

2 comments:

  1. uiks...ukyou ayane tu pics dr manga ape??? mcm familiar..

    hahahhaa....yg gambr ko ckp member ko punye tu..ak nye request la kn..haha...ak br je lps copy artwork ko dr FB..dlm folder picture ak...ad folder Lee's Artwork..hahaha...gegeh je smlm ak bukak blik yg kt fb...tp kt DA ak mls la bukak~

    ReplyDelete
  2. hahaha, ko pnyerla..
    weyh, bagi dia nama weyh, sian dia, dah hampir stahun tak bernama..hahahaha..

    biyaku cafe? kagetsu aku? ingat? tula manga-ka dia..

    ReplyDelete