S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Sunday, June 19, 2011

Need a lil help here..! TT^TT

To all bloggers..

Aku perlukan pertolongan since dah menemukan jalanraya buntu sebab aku skang kera sumbang, duk wat keje sorang2 dalam lab di tempat baru jadi aku tataw nak tanya saper yang lebih arif selain bloggers sendiri..

Mengapakah aku xleh reply komen and mengapakah ada sesetengah page yang aku xleh nak komen gak..? Mungkin sebab aku x baper reti sangat dalam dunia blogging ni tapi pada yang pakar silelah bantu and nak gelak pun gelakla, aku x kesah, as long as prob aku selesai..huuu.

Setiap kali nak komen ni masalah yang aku akan hadapi..pahtu dia suruh verify pahtu dia suruh log in pahtu bla..bla..bla..same thing goes again..and again sampai aku fade up last2 x komen..wuuu.



Silela bantu aku yang buntu ni..da hampir 3 minggu kot aku kena camni. Sebelum ni okey jek.. Tolongla tolong...! TTT^TTT

5 comments:

  1. try guna browser lain, opera ke, safari ke, chrome ke, moxilla ke...

    ReplyDelete
  2. ni nak komen kat blog orang lain ke kat blog sendiri..
    kalo nak komen, kalo dah sign in untuk google..auto je keluar nama kat comment as:-----

    ReplyDelete
  3. ko dah verify akaun blom? ko wat blog gune google akaun tak? slly nye klu dah sign in blog tu mmg kuar sndiri la cm org atas ni cakap, eh kak soll ^_^

    ReplyDelete
  4. Yeah!!! tq2! berjaya2 times square..!
    dload browser baru..padan muke haku..!
    thanx a lot for all the suggestions eh.. ^^b

    ReplyDelete