S E L A M A T D A T A N G

S E L A M A T          D A T A N G

Super Human

Friday, June 17, 2011

Kugapai bintang depan mata.. ~~

Pagi2 datang lab rasa happy. Mintak2la boleh run semua sample ari ni so ari Isnin ni boleh run sampel lain plak. Aleh2 sampai lab mesin butt hal sampaila skang (3.45pm)! Jangan kata semua sampel, satu pun x boleh run..Adehlaaa!
Tengahari plak aku skip lunch..lagi. Semalam tunggu orang time lunch pahtu orang tu pukul 3 baru sampai..terpaksa skip lunch. Gi lunch kang dia datang aku xder plak. Skang perut berhangen, kepala aku berhangen..ngan aku2 ase nak naek hangen. Hmmmm..(tarik nafas panjang2)..chill2.
Sambil nak hilangkan kebosanan, kebengkekkan..aku pun tanya Mr. Google. Tanya dia kot2la ad blog2 best berkaitan dengan lukisan. Mr. Google pun bagila beberapa blog and seriously, thanx to Mr. Google aku ase happy sebab jumpe beberapa blog yang bloggernya pandai wat kartun..beridentitikan Malaysia.. Thumbs up to those bloggers! b^^d
So aku follow and x laratla nak baca setiap entry yang menarik. Menarik dengan isi and ditambah tarikan lagi dengan lukisan kartun dorang. Kagum2! Excited nak bace lagi tapi skang mata aku dah berpinar, telinga rasa panas, dalam bilik ni pun ekon da x ase pape, kepala plak da rasa berat..so better aku stop and relax dulu.
Apa yang penting aku ase best and excited, teringin juga nak wat blog bertemakan lukisan macam dorang. Xla bakat aku tersia2 camtuh jek. Nak tunggu jadi manga-ka baru nak utilize bakat alamat terkubur camtu jela bakat aku. Keje freelance pun da xder sangat..bukan da xder sangat, memang xder pun.
And bakat aku dalam menulis2 ni memang kurang. Tulis plak merapu2. Teringat balik tujuan asal buat blog. Member aku suh buat. Katanya gather followers so nanti masa nak publish komik2 aku orang dah kenal dah. Harapanlaaa..haha. Semenjak sambung master ni aku ase haluan aku dah makin jauh dari bidang seni. And aku semakin sayang nak lepaskan bidang sains aku. Hmm, tatawla, semuanya serah pada Allah.
Tapiiiii..dengan penemuan blog2 yang macam ni, aku ase excited gak nak slowly jadikan blog aku blog yang bertemakan kartun juga..hehehe. Xde published komik pun xperla, leh wat kartun kat blog sendiri..hehe. Kita tengok jela aku bleh wat ke x. Dalam keadaan aku skang yang tengah pening2 lalat ni ase cam impossible jek. Huuu, tatawla.
Okeyh, aku da nampak bintang..gapai2! Lalalalalalalala... ~~~~~


No comments:

Post a Comment